Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2015 23:35 - Свобода или Самота?
Автор: inanna Категория: Други   
Прочетен: 2901 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Свобода или Самота? Наското прочетох един цитат, който ме накара да се замисля над много неща. Ето го и него: "И когато сутрин никой не те събужда, и когато вечер никой не те чака, и когато можеш да правиш каквото си искаш. Как го наричаш ти? Свобода или самота?" 
Обвъзран или необвързан, общо взето това е зададения въпрос. Според мен думите са доста преувеличени. Това че си необвързан, означава ли, че си самотен? А това, че си обвързан, означава ли, че си щастлив? Нужно ли е да има кого да прегърнеш вечер или на кого да разкажеш как е минал деня ти, за да си щастлив? Не мисля! Някои хора са толкова по-добре сами. Нека включа в това число и себе си, и нека поясня защо. 
Проблемът е, че когато съм във връзка давам всичко от себе си. Да, за всичко съм си виновна сама, но все пак това се очаква, нали? Давам цялото си време, енергия, чувства, емоции за човека до себе си, а не винаги получавам същото. Чувствам ли се щастлива? Не! Наскоро приключих една дългогодишна връзка, след края, на която си отворих очите. Осъзнах колко сляпа, колко глупава, колко наивна съм била. Дадох сърцето и душата си, дадох всичко от себе си, но не бях щастлива. След края някак успях да се погледна отстрани и гледката беше....жалка. 
Сега, необвързана, сама, но не и самотна! Нямам човек до себе си и никога не съм се чувствала толкова добре. Да, мога да правя каквото поискам. Мога да излизам с когото поискам и да ходя, където поискам. Концентрирам се върху по-важни неща - себе си. Правя това, което ми харесва. Давам сърцето и душата си в неща, които обичам да правя и се чувствам по-жива от всякога. Да, вечер заспивам сама, но заспивам усмихната и спокойна. 
Трябва ли да си обвързан, за да си щастлив? Не! Единствено ти сам можеш да се направиш щастлив. В това се убедих. Ние сме хората, които можем да направим живота си различен. Когато ти се отворят очите, осъзнаваш колко неща си изпуснал заради човек, който не е заслужавал и 1 част от всичко, което си направил за него. Сега не говори момичето с разбира сърце, напротив! Сърцето ми не бе разбито след края на връзката, ни най-малко! Сега говори момичето, което отвори очите си за света. 
Свобода или самота е това според вас? 



Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inanna
Категория: Други
Прочетен: 42438
Постинги: 23
Коментари: 24
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930