Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2012 18:09 - Връзка от разстояние
Автор: inanna Категория: Други   
Прочетен: 1869 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Сигурна съм ,че всички сте чували и слушали за връзките от разстояние , но на колко от вас това се е случвало ? Е , в момента аз съм в една такава връзка . Той е българин, но живее в Испания . Идва си тук на месец , два , но това не ни пречи да поддържаме връзката си .Аз го обичам много , той мен също и нямаме проблем с разстоянието , но проблемът е друг . Как да поддържаме искрата ? Как да си правим изненади , какво да правим въобще . 
         Аз съм зодия близнаци и разнообразие е второто ми име . Имам нужда от разнообразие , да правим различни неща. Имам нужда от помощ.Ако някой от вас е имал такава връзка , нека да сподели своите преживявания . Споделете какво сте правили ,за да поддържате искрата и да не губите интерес един към друг. 
         Имам нужда от вашата помощ . Не го правя , защото ние сме изгубили вече интерес , а точно обратното , за да предотвратя това да се случи . Ще съм много благодарна на всички , които споделят мнение . 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. idealist - Дилемата е ясна
25.09.2012 19:20
Има няколко варианта за развитие.
Първият е - щом се обичате много да намерите начин да заживеете заедно. Някой ще трябва да направи компромис, за да стане това.
Вторият - постепенно любовта изстива и един по един си намирате заместител на липсващия ви любим.
цитирай
2. inanna - За момента няма как да заживеем з...
25.09.2012 21:51
За момента няма как да заживеем заедно ,затова искам някои интересни предположения какво може да правите , когато сте на такова разстояние . Ние си поддържаме постоянно връзка в скайп с видео и т.н. , ама винаги може да се измисли нещо , което да правим , начини да се изненадваме , такива неща . Затова моля хората , които са имали или имат такава връзка да дават идеи . Благодаря !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: inanna
Категория: Други
Прочетен: 42486
Постинги: 23
Коментари: 24
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930