Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2011 23:14 - Първото впечатление не случайно се нарича ПЪРВО !
Автор: inanna Категория: Други   
Прочетен: 2036 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Понякога доста ме ядосват хората в магазините примерно или някои сервитьорки с тяхното отношение . Карат ме да се чувствам виновна , че ги питам нещо или , че въобще им говоря , ама все пак това им е работата .
         Не че нещо , не ги познавам и определено не оставам очарована от впечатлението , което оставят у мен след като си тръгна ,но все пак ... Вече трябва да минават някакъв изпит по поведение или не знам , защото ми омръзна да гледам нацупените физиономии на продавачки или сервитьорки , направо ти убиват желанието да ги питаш каквото и да било .
         Рядко виждам усмихнати и приветливи момичета , които да те накарат да ги заговориш , освен тези в супермаркетите , защото тях ги принуждават просто (хаха) ... но все пак мисля ,че клиентите са си клиенти и тези , които ги обслужват трябва да ги накарат по някакъв начин да се почувстват добре . Но не и да се натрапват както правят някои продавачки в магазин на дрехи или обувки примерно .
         Не много често се намират приветливи и отзивчиви момичета (повечето) .... Жалко е все пак ...
 .. Само исках да споделя , не че искам да упрекна някой , просто казвам кое ме дразни доста често .. :)






Гласувай:
7



Следващ постинг

1. анонимен - pipi
09.07.2011 23:33
Ama 4e rabota. Hajde na veselba
цитирай
2. анонимен - познато. . . . аз си купувам често ...
09.07.2011 23:41
познато....аз си купувам често пица от едно и също място и момичето не ми говори...просто ме обслужва - взима парите, дава пица и така......предполагам тя е достигнала много високо ниво на съществуване и няма смисъл да говори с някои клиенти. по- здрави!
цитирай
3. vladoangelov - Аз пък не виждам какъв е проблема. ...
10.07.2011 17:37
Аз пък не виждам какъв е проблема. Дори предпочитам да не ми говорят много много. Отивам където отивам, за да пия кафе или за да хапна, не да разменям празни усмивки с някого. А и практическата част- можеш ли да се усмихваш 12 часа на ден за 400 лв на месец? Аз не бих могъл.
цитирай
4. takato - Така е,
10.07.2011 22:47
защото някои хора все още живеят в комунизма, когато и с добро, и с лошо отношение, пак ще отидеш при тях поради липса на конкуренция.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: inanna
Категория: Други
Прочетен: 42523
Постинги: 23
Коментари: 24
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930