Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2012 18:00 - Три метра над небето
Автор: inanna Категория: Други   
Прочетен: 541 Коментари: 0 Гласове:
3



 Три метра над небето

   Само той ,само той знае как да ме накара да се почувствам на три метра над небето .Целувките му – толкова нежни , толкова сладки. В погледа му всеки път потъвам , в тези дълбоки зелени очи. Усмивката му , която никога не слиза ,когато сме заедно .Прегръдките му… когато ме прегърне не ме пуска и се чувствам най-защитена и най-добре в ръцете му ! Не е нужно и дума да каже , за да разбера колко много ме обича . Легнали , гледайки звездите – неописуемо чувство . Виждам го дори със затворени очи . Усещам аромата му и го прегръщам силно , сякаш за последно . В очите му виждам любов , която не може да се опише с думи . Само той знае как само с едно докосване да ме накара да се почувствам на три метра над небето и само с една целувка да останем там завинаги . Там – само ние двамата , където само ние имаме значение , където никой и нищо не може да ни раздели . Без неговата любов няма да оцелея . Без тази сладка ревност ,която изпитва към мен . Сълзи от щастие , не от тъга – това е любовта ! 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: inanna
Категория: Други
Прочетен: 42524
Постинги: 23
Коментари: 24
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930